Налаштування реклами Google Ads

Збільшення прибутку і клієнтської бази. Підвищення впізнаваності бренду

У наш час більшість успішних компаній різного рівня і напрямків діяльності використовують контекстну рекламу для просування своїх товарів і послуг.

Навіть якщо у вас вже є напрацьована база постійних клієнтів, вам буде вигідно користуватися Google Ads для отримання нової цільової аудиторії.

Що ми пропонуємо?

Один з найбільш популярних і ефективних способів залучення цільової аудиторії на сторінки вашого сайту. Візьмемо на себе всю роботу по налаштуванню, ведення та оптимізації рекламної кампанії Google Ads.

lawyer

Контекстна реклама в пошуковій системі Google

Показуйте свою рекламу потенційним клієнтам саме тоді, коли вони будуть шукати в Google продукти або послуги, які ви пропонуєте.

Google - найпопулярніша пошукова система в світі. В Україні частка людей, що використовують Google в якості пошукової системи, становить близько 91%. З огляду на масштаби охоплення Google, контекстна реклама в цій системі є ефективним засобом для просування вашого продукту.

ЦІНИ НА РЕКЛАМУ

Налаштування пошукової реклами - від 3500 грн.

Контекстна реклама в пошуковій системі Google

Показуйте свою рекламу потенційним клієнтам саме тоді, коли вони будуть шукати в Google продукти або послуги, які ви пропонуєте.

Google - найпопулярніша пошукова система в світі. В Україні частка людей, що використовують Google в якості пошукової системи, становить близько 91%. З огляду на масштаби охоплення Google, контекстна реклама в цій системі є ефективним засобом для просування вашого продукту.

lawyer
Підтримка реклами - від 2000 грн/місяць

Налаштування КММ - від 2000 грн.

Контекстно-медійна мережа (КММ)

КММ Google Ads - система розміщення контекстної реклами і реклами, що враховує інтереси користувачів, на сторінках сайтів-учасників партнерської мережі Google Adwords.

Особливий вид інтернет-реклами, що дозволяє ефективно провести рекламну кампанію в інтернеті з відео-супроводом або фото-поруч

lawyer
Підтримка реклами - від 500 грн/місяць

Налаштування Google Shopping + фід даних - від 4000грн.

Торгова компанія

Товарна реклама вона ж торгова, Google Shopping, Гугл Мерчант або Гугл Покупки - це все назва одного інструмента.

Новий інструмент дасть можливість рекламувати в Google товари користувачеві безпосередньо.

Ви можете бачити картинки товарів в рекламній видачи. Пользователь, клікаючи на картинку потрапляє прямо на картку товару. Тому ймовірність того, що він купить, набагато вище.

Що ми бачимо в оголошеннях? Ми бачимо картинку товару, назву, ціну, магазин в якому він продається і оцінки цього магазині, якщо ця функція налаштована. При цьому, якщо людина буде дивитися картки товарів, то він може порівняти ціни в різних інтернет-магазинах. Плюс ви можете показати різні варіанти одного і того ж товару (якщо у вас такі є).

lawyer

У вартість робіт входять основні етапи:

  • Підготовка XML файлу вивантаження з даними про товари;
  • Підготовка рекомендацій для внесення на сайт на стороні клієнта;
  • Внесення правок на сайті для проходження модерації;
  • Налаштування облікового запису Google Merchant Center, завантаження фіда, проходження модерації;
  • Налаштування торгової кампанії в Google Ads, запуск реклами;

Підтримка реклами - від 1500 грн/місяць

Налаштування Розумної реклами + КММ + Gmail - від 5000 грн.

Розумна торгова компанія

Розумна Торгова Кампанія це кампанія, принцип роботи якої базується на машинному навчанні. Її відправна точка - класична торгова кампанія. Розумна кампанія орієнтується на дані про переходи, які принесла класична, і шукає користувачів, які схожі на тих, хто вже робив конверсії на вашому сайті.

Якщо простіше, людям в запуску реклами допомагають машини. Звідси така ефективність.

Ще одна особливість - одна розумна кампанія налаштовується відразу на чотири канали: пошук, КММ, Youtube і Gmail. Немає необхідності створювати різні оголошення під кожен з них: вони адаптуються в залежності від особливостей каналу. Візуально оголошення розумної РК ви не відрізните від тих, які звикли бачити в місцях розміщення реклами Google.

lawyer
Підтримка реклами - від 1500 грн/місяць

Налаштування Google Analytics + Цілі + електронна комерція - 1000 грн.

Електронна комерція (e-commerce) - надання інформації про покупку товарів в системи веб-аналітики. Її налаштування необхідна власникам інтернет-магазинів і інтернет-маркетологам, щоб зрозуміти, що користувачі найчастіше додають в кошики і купують, яке джерело трафік більш прибутковий, які категорії товарів популярні.

lawyer

Налаштування YouTube відеореклама - 2000 грн.

Кому підійде розміщення реклами на YouTube

Компаніям, які націлені на брендингові просування. Фірмам, чиї товари мають широкий таргетинг і розраховані на різноцільовий ринок. Новим інтернет-магазинам і стартапам, яким потрібно швидко і яскраво заявити про себе великій аудиторії. Нішевим продуктам і послугам, які тільки за допомогою відео можуть продемонструвати можливості своєї пропозиції. Відеоблогерам, які хочуть просувати свій канал.

У вартість робіт не входить створення відеоролика

lawyer
Підтримка реклами - від 1000 грн/місяць

Налаштування локальної реклами - 1000 грн.

Де відображається локальна реклама?

Всю локальну рекламу можна розділити на дві категорії:

  1. Місцеві пошукові оголошення — відображаються в звичайних результатах пошуку згідно з вашим гео. Вони міститимуть мітку "реклама".
  2. Локальні кампанії — формат рекламних кампаній, який був спеціально створений для залучення аудиторії через різні сервіси. Ви зможете залучати нову аудиторію в ваші заклади, якщо хочете підвищити прохідність і кількість відвідувачів. Ця реклама відображається в наступних сервісах:
    • Google пошук — рекламні оголошення, які регулярно видно на перших рядках пошукової видачі.
    • КММ Google — дозволяє побудувати маршрут до потрібної адреси, дізнатися детальну інформацію та час роботи магазину.
    • Google maps — в картах можна побачити брендовану рекламу зі спеціальною міткою. При кліку буде можливість швидко побудувати маршрут, дізнатися докладну інформацію або зателефонувати в магазин.
    • YouTube — відеохостинг розміщує локальну рекламу в Bumper Ads, Video Discovery і In-Stream роликах. Під заголовком ви можете побачити інформацію про магазини, що знаходяться поруч.
lawyer
Підтримка реклами - від 500 грн/місяць

Налаштування динамічного ремаркетингу - 1000 грн.

Ремаркетінг

Ремаркетінг - це спосіб показу рекламних оголошень в Медійній мережі від Google, який розрахований на користувачів, які відвідували ваш сайт раніше або виконали на ньому певні дії, які свідчать про інтерес до ваших товарів, акційними пропозиціями або послуг.

Це ефективний інструмент для просування бренду і підвищення конверсії, який дає можливість знову звернутися до відвідувачів сайту. За допомогою ремаркетингу можна адресувати повідомлення саме тим людям, яким дане оголошення буде найцікавіше - тобто до цільової аудиторії. Якщо вони покинули сайт, так і не набувши нічого, то при повторному перегляді оголошення користувачі можуть змінити своє рішення, повернутися на ресурс і зробити покупку.

lawyer

ПРИКЛАД ЗВІТУ КЛІЄНТАМ

Клієнт може переглядати звіти не тільки в Google Analytics, ми також можемо розробити для зручності індивідуальний звіт з необхідними показниками

ЧАСТО ЗАДАНІ КЛІЄНТАМИ ПИТАННЯ

Контекстна реклама

Контекстна реклама - це один з найбільш ефективних видів інтернет-реклами, при якій оголошення показуються тільки зацікавленим користувачам і прямий цільової аудиторії. Вона залежить від пошукового запиту, тому користь від контекстної реклами набагато вище, ніж у інших типів.

Візуально контекст виглядає як невеликі блоки оголошень на різних сайтах або безпосередньо в пошуковій видачі. Ми кожен день бачимо такі блоки справа на сторінках пошукової системи, банери на сайтах або відео на різних майданчиках.

Гугл реклама відрізняється ефективністю, безліч переваг, а при правильному плануванні вона не вимагає великого бюджету і витрат від компанії.

Навіщо потрібен контекст?

Послуга контекстної реклами користується дуже великим попитом серед власників сайтів, інтернет-магазинів і товарів. Є багато способів просувати свою компанію в інтернеті або продавати продукцію, але зазвичай вони або дуже затратні, або тривають довгий час. Щоб досягти результату від SEO-оптимізації, потрібно чекати кілька місяців, а ось після налаштуванню контексту можна бачити поліпшення вже відразу.

Щоб правильно і максимально ефективно виконати налаштування реклами Гугл і при цьому не витратити весь рекламний бюджет, краще звертатися до професіоналів «АСОФТ УКРАЇНА».

Якісний контекст потрібен, щоб набагато швидше і зручніше підняти сайт в ТОП, збільшити кількість клієнтів, привести нових покупців або популяризувати бренд. І це, відповідно, принесе вам більше доходу.

Чим контекстна реклама відрізняється від інших видів просування?

Контекст вважається окремим видом реклами і просування. Головна відмінність контекстної реклами Гугл в тому, що вона працює безпосередньо на цільову аудиторію і ефект від неї видно буквально через пару днів. Крім того, у звичайних видів реклами власник сайту платить за сам факт публікації, а в контексті ви платите за тих користувачів, які перейшли на ваш сайт або виконали там якісь дії.

Серед переваг даного виду рекламної кампанії слід зазначити:

  • Ваше оголошення бачать тільки ті користувачі, які зацікавлені в покупці товару. Тобто пошукова система повинна побачити, що цей запит саме продає або відповідає вашому сайту.
  • Оголошення використовують певні ключові слова, тому можна вибрати найточніші і корисні, які відповідають тематиці вашого сайту.
  • Реклама не стає набридливої, тому що її показують тим, хто зараз готовий зробити покупку, а не просто всім користувачам.
  • Власник сайту або фахівець з налаштування контекстної реклами може сам визначати, скільки він готовий платити за дію користувача. Якщо рекламний бюджет не дозволяє, то можна вибрати певні ключові слова, які принесуть кращих клієнтів і зменшать витрати.
  • Сама публікація рекламного оголошення безкоштовна, а оплачуєте тільки за конкретний перехід, клік, дію.
  • Завжди можна стежити за результатами і ефективністю реклами, бачити кількість переходів, дії користувачів, а також звідки клієнт прийшов.

Замовити контекстну рекламу можна буквально для будь-якого типу товарів або послуг, і при правильному налаштуванні вона буде працювати тільки з безпосередньою аудиторією.

Налаштування контекстної реклами: особливості та етапи

Є кілька основних етапів налаштування контекстної реклами Google Ads (AdWords):

  • Визначається мета бізнесу, а також потрібно виконати повний аудит сайту, ніші, конкурентів і в цілому бізнесу.
  • Визначається правильна цільова аудиторія, основні характеристики орієнтування.
  • Створюється рекламний аккаунт в Google Ads.
  • Щоб налаштувати оголошення, збирається семантика під ваш сайт.
  • Виконується налаштування контекстної реклами Google Ads (AdWords), вибирається тип оголошень.
  • Запускається реклама.
  • Щоб бачити ефект, налаштовується аналітика і цілі.
  • Виконується тестування, перевірка, моніторинг результатів і ефективності. Залежно від отриманих даних можна відредагувати рекламу.

Замовити контекстну рекламу Google можна в компанії «АСОФТ УКРАЇНА» за доступною ціною і з гарантією ефективності. Ми маємо великий досвід в цій сфері, тому надаємо виключно якісні і професійні послуги.

Коли показуються оголошення з Google-рекламою?

Кожен користувач стикається з контекстною рекламою. Залежно від самого товару або аудиторії, вона буває різних типів. Найчастіше Google Реклама - це сторінки, які з'являються перед результатами пошукової видачі. Наприклад, якщо користувач шукає «купити недорогий ноутбук», а ваша компанія якраз продає ноутбуки за доступною ціною і ви має підключений контекст, то ваша реклама буде показуватися перед результатами видачі. Через якийсь час він може бачити таке ж оголошення від вашої компанії (якщо налаштування було так виконано) на інших сайтах.

Контекстна реклама Google - це дуже вигідний, зручний і корисний інструмент просування вашого бізнесу. З його допомогою можна швидко і легко знайти свою цільову аудиторію і зробити майданчик популярною.

Як витрачається бюджет в контекстній рекламі?

Оплата в контекстній рекламі здійснює способом CPC (від англ. Cost per click - ціна за клік) - ви не платите за те, що ваше оголошення буде показуватися користувачем, ви оплачуєте тільки цільові переходи на Ваш сайт за цільовими ключовими словами.

Яка ціна налаштування контекстної реклами?

Вартість контекстної реклами залежить від того, скільки користувачів її побачили або частіше - скільки перейшли на ваш сайт. Ще перед запуском виконується налаштування, визначаються основні особливості рекламної кампанії і вартість кожного кліка. Тут працює принцип аукціону - тобто чим вище ви поставите ціну за один клік, тим частіше буде показуватися ваше оголошення.

Але в цілому ціна контекстної реклами залежить від різних чинників, аж до того, який зараз час дня. Що це за тип товару, скільки у нього конкуренції і наскільки якісне оголошення? На ці питання потрібно відповісти ще під час підключення контексту.

У компанії «АСОФТ УКРАЇНА» ви можете замовити налаштування Гугл реклами з найвищими показниками якості. В системі працює спеціальний алгоритм, який при хороших оголошеннях знижує ціну за кліки і одночасно частіше їх показує цільової аудиторії. І з нами ви можете отримати найякіснішу, ефективну і недорогу рекламу.

Як замовити налаштування контекстної реклами Google Ads?

Щоб контекстна реклама приносила прибуток, приводила вам клієнтів і покупців, необхідно виконати правильне налаштування. Це можуть зробити тільки професіонали, які мають великий досвід в такій роботі, тому що налаштування має масу тонкощів і особливостей.

Замовити контекстну рекламу Google Ads (AdWords) ви можете у фахівців маркетингової компанії «АСОФТ УКРАЇНА». Ми пропонуємо безліч ефективних послуг для просування вашої компанії в інтернеті, а також гарантуємо кращий результат. Крім того, в нашій фірмі ви отримаєте найнижчу ціну на послуги.

Налаштування Google Ads

Сучасний онлайн-маркетинг нерозривно пов'язаний з Google Ads. У наші дні більшість людей при необхідності придбати товар або замовити послугу, в першу чергу звертаються до пошукових систем і, найчастіше, саме до Google. Саме в цей момент і починає працювати гугл реклама - потенційний споживач отримує релевантні оголошення та бачить найактуальніші пропозиції. Саме тому будь-яка організація, що працює на просторах всесвітньої мережі, повинна приділяти пильну увагу такому напрямку маркетингу як контекстна реклама. Наша компанія пропонує професійне налаштування контекстної реклами, яка допоможе вам заробляти більше і простіше.

Що отримує наш клієнт, замовивши налаштування Google Ads?

Контекстна реклама в інтернеті, реалізована з використанням можливостей Google - це відмінний спосіб розвитку бізнесу, який вимагає мінімум витрат сил, часу і фінансів. Якісно виконана реклама сайту забезпечує підвищення трафіку, приплив нових клієнтів, інтерес з боку потенційних партнерів і, зрозуміло, збільшення продажів. Серед ключових причин замовити контекстну рекламу прямо зараз варто особливо відзначити такі:

  • Реклама Google Ads привертає цільову аудиторію, зацікавлену в вашої продукції або послуги. Ваша пропозиція система показує користувачам, котрі виявляють інтерес до товарів вашої групи;
  • Контекстна реклама охоплює користувачів мережі у відповідній місцевості. Ви не платите за покази в випадкових регіонах - ваші пропозиції бачать там, де вони є актуальними;
  • В Google Ads використовується принцип ремаркетингу. Якщо навіть людина не купив у вас, але цікавиться товаром, він буде і далі бачити вашу рекламу;
  • Система оплати «за клік» - це чудовий спосіб платити тільки за результат. Правильне налаштування і ведення контекстної реклами, з якісно підібраними ключовими словами, дозволяють отримувати тільки кліки, корисні для вашої компанії;
  • Від вас не потрібно великих вкладень в рекламні кампанії. Вартість контекстної реклами не прив'язана до конкретних цифр і щомісячні видатки не передбачені. Ви платите стільки, скільки вважаєте за потрібне або скільки можете, що особливо важливо для молодих компаній, які не мають великих обертів.

Ну і, мабуть головне - ви не залежите від фахівців, у яких вирішили замовити налаштування контекстної реклами. Ви самі бачите в панелі сервісу, працює ваша реклама чи ні, і наскільки ефективна стратегія використовується. У вас є унікальна можливість відстежувати заповнення веб-форм, телефонні дзвінки і навіть автономні продажу. Детальні звіти Google Ads зможуть перевірити ці ключові слова працюють і приносять продажу, а від яких краще відмовитися.

Як замовити налаштування Google Ads у професіоналів

Незважаючи на просте використання, доброзичливий інтерфейс і повну прозорість всіх дій системи, налаштування гугл реклами зовсім непросте завдання. Навіть фахівці з великим досвідом роботи іноді допускають помилки, здатні негативно впливати на ефективність кампаній. Замовляючи налаштування Google Ads в компанії АСОФТ УКАРАЇНА, ви можете не хвилюватися за якість виконаних робіт. Наші співробітники пройшли навчання від компанії Google і є сертифікованими фахівцями високого класу.

Ми пропонуємо послуги контекстної реклами, спрямовані на гарантоване зростання показників вашого бізнесу. Якщо ви зацікавилися нашою пропозицією - телефонуйте прямо зараз в наше рекламне інтернет агентство, і ми розповімо докладніше про наші послуги, який допоможуть вивести вашу комерційну діяльність на новий якісний рівень.

У Вас вже запущена контекстна реклама, але ви не задоволені результатами?

Замовте у нас аудит Вашої рекламної кампанії у нас.

КЛІЄНТИ

Наші чудові клієнти, з якими ми мали задоволення працювати і працюємо!